Wesele w Pałacu na Opieszynie

Tym razem zabieramy Was w podróż na majestatyczną wyspę – Gran Canaria. Gdy zaproponowaliśmy Monice i Adrianowi plener za granicą, nie sądziliśmy, że wybiorą akurat Gran Canaria. Piękną wyspę w archipelagu kanaryjskim. Kiedy w Polsce temperatura nie przekraczała 0 stopni my razem z naszą parą polecieliśmy na niezwykłą sesję ślubną na wyspy kanaryjskie.

Kolejne wesela w stylu glamour gości na naszej stronie. Pałac na Opieszynie cieszy się ogromnym zainteresowaniem we Wrześni. Jest to niewątpliwie jedna z najładniejszych sal w okolicy, w której można zorganizować swoje wymarzone przyjęcie weselne i jedno z wielu miejsc na mapie naszego kraju, które skradło nasze serce. Monika i Adrian swój jeden z najważniejszych dni spędzili w gronie najbliższych. Parkiet przez całe wesele był pełny a goście bawili się fantastycznie. W trakcie baletów mieliśmy czas na krótką sesję ślubną na terenie Pałacu na Opieszynie. Ostatnim wydarzeniem tego dnia były sztuczne ognie, które za sprawą podkładu muzycznego zrobiły ogromne wrażenia na gościach.

Teledysk ślubny Gran Canaria

To był rok, w którym zakochaliśmy się w naszej pracy na nowo. Mamy szczęście do Par Młodych, które marzą o tropikalnej sesji w różnych zakątkach świata. Te podróże to coś pomiędzy pracą a weekendową wycieczką. Gran Canaria to piękna, surowa i różnorodna wyspa. Wprawdzie nasz wyjazd nie trwał długo, ale nie mogliśmy się nacieszyć widokami. Monika i Adrian już zdążyli zobaczyć swój film i teledysk i są pod ogromnym wrażeniem. A Wy ?

Najwyższy szczyt na Gran Canarii – Sesja ślubna

Po pięciu godzinach lotu na lotnisku na Gran Canarii byliśmy około godziny 10. Kiedy w Polsce panowała zima na Gran Canarii temperatura przekraczała 25 stopni. Tego nam było trzeba! Woda, góry, palmy, zapach świeżo skoszonej trawy….takich uroków w grudniu nie zaznacie nigdzie. Wynajęliśmy auto i z uśmiechem na twarzach ruszyliśmy do naszego apartamentu. Obiad, prysznic i lecimy na plener. Naszym Must Have okazał się najwyższy szczyt na całej wyspie. Pico De Las Nieves. Droga na szczyt prowadziła przez kręte, wąskie i strome uliczki. Z jednej strony góry z drugiej przepaść. Po drodze zatrzymywaliśmy się chyba z 10 razy aby podziwiać epickie widoki i zrobić kilka zdjęć. Sam szczyt to coś niewyobrażalnego. Gdy się stoi na samym czubku góry wydaje Ci się że jesteś w niebie. Zachód słońca tego dnia był nieziemski. Monika i Adrian mimo lekkiej niepewności i delikatnego strachu wspięli się na ogromną skałę z której rozpościerał się widok na całą wyspę. Wpatrzeni w siebie, pełni miłości, szczęścia i endorfin stworzyli wspaniała historię z tego miejsca. Na wysokości 1949 m delikatny chłód dawał nam się we znaki więc postanowiliśmy powoli wracać do naszego apartamentu.

Dunas de Maspalomas – plener ślubny na Gran Canarii

Kolejnego ranka wstaliśmy jeszcze przed wschodem słońca. Spakowaliśmy wszystkie nasze rzeczy do samochodu bo o godzinie 16.00 mieliśmy już samolot z powrotem do Polski. Na szczęście mieliśmy jeszcze dużo czasu więc naszym kolejnym przystankiem na mapie Gran Canarii była pustynia Maspalomas. Złote piaski Dunas de Maspalomas to nie tylko jedna z największych atrakcji Gran Canarii, ale i całych Wysp Kanaryjskich! Niewiele jest miejsc, gdzie można zobaczyć wspaniały, pustynny krajobraz nad wodą! Wzdłuż wydm rozciąga się bowiem linia brzegowa oceanu, co daje niesamowity widok! Ich pasmo rozciąga się na długości 6 km. Jest to największy tego typu obszar na Wyspach Kanaryjskich. Już wiecie dlaczego wybraliśmy to miejsce na plener ślubny. Po 2 godzinach chodzenia po wysokich na 50 m wydmach byliśmy wykończeni. Słońce już zaczęło prażyć z nieba więc postanowiliśmy już kończyć i pojechać do stolicy Las Palmas gdzie zrobiliśmy jeszcze kilka ostatnich ujęć.

To był niezapomniany wyjazd. Przyznamy się Wam, że zakochaliśmy się w tym miejscu i wróciliśmy tam jeszcze raz na sesję.
Jeżeli chcecie się dowiedzieć jak zorganizować nie drogo plener ślubny za granicą, koniecznie przeczytajcie nasz wpis>>